22 år idag

Nu är jag alltså 22 år. Ja det är ju inte direkt någon skillnad från igår.
Vi var ute igår på Kåren, det var helt okej. Det var rätt mycket folk och de har gjort fint på Kåren nu under sommaren, ombyggd bar och nya möbler. Det finns lite folk ändå som stannar kvar här under hösten som man känner. Annars har ju i stort sett hela klassen stuckit för att plugga utomlands.

Inte orkade jag upp till skolan heller. Konstigt va?
Det har varit dåligt väder hela veckan, såklart är det fint väder den dagen man vill sova lite längre. Fick dra täcket över huvudet för att få det lite mörkare så att jag kunde somna om. Annars var det ju skönt med lite fint och varmt väder på födelsedagen. Vi gick och åt lunch på en grekisk restaurang på stan.

Sen gjorde jag av med pengar på en kursbok, 500 kr, härligt. Och jag behöver köpa flera. Ännu mer pengar försvann när jag köpte gymkort. Nu ska jag börja träna ordentligt. Måste få tillbaka lite muskler i ryggen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på födelsedagen

:)

2006-08-31 @ 19:53:17
Postat av: Lillesyster

GRATTIS SYSTERYSTER !

2006-09-11 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0