8 veckor sedan operationen

Det känns konstigt att det redan har hunnit gå åtta veckor. Tiden har gått så fort.
Tänk att det bara är åtta veckor sedan jag genomgick en rätt stor ryggoperation. Bara fyra dagar på sjukhus och jag kunde åka hem. Efter det gick det också snabbt. Det är skönt att ryggen läkte så snabbt. Det tog sex veckor så kunde jag röra mig som vanligt igen.

Skönt att jag fick göra det nu i sommar i alla fall. När jag ringde sjukhuset i april sa de att det absolut inte gick att få en tid innan sommaren, jag skulle återkomma i augusti för att få en tid eftersom de inte hade scheman än för den tiden. Två veckor senare fick jag ett brev på posten med ett datum för operation. 12 juni blev det, 10 juni hade jag min sista tenta. Så det blev pluggande in i det sista. Tenta och tentafest på lördag, bakis-packning och hemfärd på söndag och operation på måndag.

Jag är så glad att jag slipper göra operationen nu i höst, det hade ineburit så mycket trassel. Eftersom jag pluggar och ska skriva min c-uppsats nu i höst så hade det varit väldigt jobbigt att vara borta så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0