Äntligen är skiten över!

Tentan är över. Jag satt i en timma och skrev bara. Det ska bli intressant att se hur det gick, tror att jag har blivit godkänd i alla fall. Annars har jag bara mig själv att skylla.

Nu ska jag få ha lite ledigt som jag har sett fram emot. Vill bara ta det lugnt och komma i ordning här i lägenheten igen. Fortfarande lite stökigt efter att jag kommit tillbaka, har inte lagt in rena kläderna i garderoben heller. Man blir så lat under en tentaperiod. Inte för att jag var speciellt duktig och pluggande heller men...

Nu ska vi snart ta en tur till A6 för lite shopping och sen blir det traditionsenliga lunchen på IKEA: köttbullar : ). Kanske kan man hitta något snyggt att ha på sig ikväll. Insparken har ju dragit igång och ikväll är det Calypsoparty. Den festen var nog den bästa förra året då vi var faddrar. Får se hur det blir ikväll, om alla nollor orkar hålla igång. Fast det är ju bara i början på veckan. Nollorna ska ju orka hålla igång en hel vecka fylld med aktiviteter och fester.

Nu blir det A6!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0