Enormt uttråkad. Väntar att timmarna ska gå...

Så att jag kan få börja göra mig i ordning. Ska ut till Kåren ikväll med gänget. Det ska bli kul, för jag har ju bara varit ute en gång på hela sommaren! Men det har ju sina anledningar. Först låg jag till sängs efter operationen i tre veckor, åkte till Finland och var där i tre veckor, sen så lyckades jag få jobba några dagar och hade massa annat för mig att det inte blev mycket festande.

Nu är man tillbaka till Jkpg i alla fall och kan träffa alla kompisar, dom som finns kvar. Några få finns kvar här, några bara nåra veckor till. De flesta pluggar utomlands nu i ett år, några få stannar kvar, och några är kvar några veckor innan de drar. Får njuta av den sista tiden nu.

Det är Fadder-inspark på Kåren ikväll. Jag minns förra året när vi hade vår Fadder-inspark, det var en av de roligaste Kår-kvällarna jag haft. Men ikväll skippar jag nog overallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0