Tillbaka i Jkpg

Och så var man här igen, i sin egna lilla etta på 27 kvadrat. Kändes lite konstigt att komma tillbaka efter 9 veckor hemma över sommaren. Första tanken som dök upp när jag kom in här var att det var så tomt. Men när jag tänkte efter så såg det ju precis likadant ut som när jag lämnade det. Här har jag knappt någonting på väggarna, och vill inte ha det heller, men hemma finns det saker överallt. Har man vant sig vid en miljö känns det ju konstigt att byta till någon annan.

Kändes lite tråkigt att lämna familjen igen, samtidigt är det skönt att komma hem till sitt egna krypin där man får ta hand om sig själv. Självklart är det roligt att komma tillbaka till alla kompisar. Än så länge är bara L här och det var jättekul att ses igen. Nästan direkt efter att pappa lämnat av mig och kört vidare så cyklade jag hem till henne och satt och pratade i några timmar. Tyvärr har vi ju båda tentar att göra nu så vi kan ju inte göra så mycket annat nu än att sitta och plugga.

I morgon ska jag börja plugga till min tenta. Första prioritet är att packa upp och städa, för om jag inte tar tag i det nu så kommer väskorna och all skit bli kvar till efter tentan. Så det är lika bra att ta tag i skiten nu. Nu ska jag fortsätta städa medan jag lyssnar på Christer på P3.

Kommentarer
Postat av: Helena Karlsson

Men Jönköping som är så vacker. Man har ju playan precis vid hörnet. Lycka till med pluggandet!
Och förresten, vet du hur man skiljer en gift man från en ogift ?

Kolla här: http://www.revver.com/video/47976

Kolla också in såpan som följer, den är skön!
/Helena

2006-08-15 @ 18:47:02
Postat av: Maria

Åhh såg inte att du skaffat ny blogg! Hade bara din gamla som bokmärke, men nu ska jag ha denna istället då! FIN! Lycka till med tentan nu, så hoppas jag vi ses på lördag!

2006-08-18 @ 10:01:11
URL: http://nyttnamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0