Annorlunda julafton

Det blev en restaurang vid Boat Quay igår, thailändsk mat. Vi satt vid vattnet på ett populärt turist ställe. Men hey, vi här ju turister. Vi hade sällskap på restaurangen av galna män från England som förde massa oväsen.

En varsin julklapp fick också, och jag fick en fin penna från Australien. =) Sen blev bar det av vidare mot Raffels Hotel där vi självklart drack en Singapore Sling. Riktigt god drink.

Idag är det juldagen och det hörs på radion då de spelar massa tacky julsånger hela tiden. Annars har vi rätt tråkigt idag. Planen är väl bara att äta lunch, äta middag och då och titta på juldekorationerna på Orchard Road när det har börjat mörkna. Vägen är avstängd för trafik senare idag så det kan bli fint att gå och titta på. Jag antar att vi är lite uttråkade eftersom vi inte behöver stressa genom staden för att hinna se allt. Vi väntar bara få att få tillgång till lägenheten imorgon så att vi kan komma tillrätta här.

Ska få iväg ett mail nu till vår agent om mötestid imorgon. Sen ska jag sitta här och ta det lugnt och vänta på lunch.

Uppdatering:
Här kommer några bilder från kvällen. Middag blev det för Annika, Simone, Joe och jag på en thai restaurang. Sen sitter vi på Raffles Hotel med våra Singapore Sling's. Sista bilden är på Simone, mig och Annika på Orchard Road där det är fullt med juldekorationer.


Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Godmorgon syster.
Hoppas din dag ha vart bra ! :)

2006-12-25 @ 14:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0