Det var jobbigt att lämna min andra familj

Det var skönt att ha all packning färdig idag, då kunde jag ta det lugnt. Hade till och med tid för en lunch med Louise och Karro. En sista lunch med gänget i Jönköping. När det började dra ihop sig ville ingen av oss egentligen inse vad som skulle hända. Vi ville nog egentligen bara sitta kvar på fiket och låtsas att allting var som vanligt och att vi skulle fortsätta bo i Jkpg tillsammans. Trodde inte jag skulle bli så ledsen, men när jag kramade om dem så kom det några tårar. Gillar inte långa avsked, så jag gick direkt annars hade det blivit ännu jobbigare.

Klockan 14:07 lämnade jag Jönköping med tåget. Nu dröjer det lång tid innan jag får se min andra familj igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0