En enda stor röra

Resväskor och kartonger står lite överallt i lägenheten. Några är redan uppe på vinden. Det var inte lätt att få dem dit. Först måste jag gå en trappa ner från min lägenhet, över gården till ett annat hus där det är två smala trappor upp till vinden. Tungt var det också, dessutom lyckades jag med att få blåmärken på armarna från kartongerna, haha. Skönt att jag inte behöver flytta mina möbler.

Är lätt att packa undan kläderna eftersom jag inte kommer behöva varken tjocktröjor eller långbyxor. Tar väl med mig ett par jeans och några få tunna långärmiga tröjor. Resten blir sommarkläder, skönt. =)

Dessutom har jag lyckats vända på dygnet igen, på bara några få dagar. Jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0