Ingen resfeber än

Idag har det varit en rätt lugn dag. Var iväg och handlade lite sista saker jag behöver ha med. Växlade dessutom pengar på Arlanda så slipper jag göra det imorgon. Har även fixat lite med packningen, allt är färdigt nu ska det bara packas in i väskan. Men det får bli imorgon.

Det är skönt att vara hemma hos familjen och någon som sköter om en. =) Dessutom hade mamma julpyntat dagen innan jag kom hem så att jag kunde då lite julmys innan jag åker. Julgranen är uppe och idag har det eldats i öppna spisen och jag har druckit glögg. Och imorgon bär det av till sommarvärme men en julpyntad stad. Blir nog lite kontrast med allt här i Sverige.

Har inte fått någon resfeber än. Men den kommer nog imorgon, annars säkert på flygplatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0