Kebabtallrik och ett bottennapp

En sista typisk kväll med Lois blev det idag. Den sista?

Eftersom jag lyckats göra färdigt min affärsredovisningsuppgift igår så slapp jag göra något bakis idag. Det är aldrig kul att vara bakis och veta att man måste plugga. Men nu är den inskickad och jag hoppas att posten inte klantar till det så att den kommer in för sent.

På kvällen bar det av till Evergreen för pizza. För min del blev det en kebabtallrik, tänkte att det var på tiden. Har inte ätit en enda kebabtallrik i höst, var ju sista chansen nu så jag tog den. Det smakade bra. Sen bar det av hem till Lois för att titta på den inhyrda filmen Nacho Libre. Som vi kom på direkt att vi ville se och det blev ingen lång betänketid som det annars vanligtvis blir. Jack Black brukar ju alltid vara rolig att se, men denna gång blev det bara ett riktigt bottennapp. Är nog en av de tråkigaste filmer jag sett, vi orkade inte ens se klart den fastän vi försökte. Så många fyror i betyg fattar vi inte att den har kunnat få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0