Partay

Igår var det utgångsdags för oss. Det var så länge sen sist att vi var tvunga att få shejka loss lite. Vi blev lite oroliga när det inte var någon kö överhuvudtaget. Men väl inne så visade det sig att fler än vi hade vågat sig ut i regnet. Visst har vi inte varit på kåren på ett bra tag, men alla gånger nu i höst har det alltid varit mycket folk. Vet inte om det är vi som har lyckats undvika gångerna då det är lite folk, eller om alla studenter festar bättre den här terminen.

Vi hade kul, trots att jag inte kände mig så pigg hela tiden eftersom jag hade varit lite ont i magen under dagen. Det ville inte försvinna helt. Får se till att må bättre nästa onsdag, då det är bartömning och min sista utgång innan jag åker till Singapore. Kanske till och med den sista kårkvällen här i Jkpg. Who knows.

Nu ska jag gå och äta min mat. Hemmalagad laxpasta. Ingen pizza på Evergreen här inte. Kämpar ju dessutom med att tömma frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0