Stolt över min klädpackning

Nu har jag börjat packa väskorna så att jag vet vad som blir kvar och åker upp på vinden. Jag har packat de kläder jag ska ha med mig till Singapore i min nyinköpte ryggsäck på 65 liter. Tänka sig, jag tror jag har blivit mycket bättre på att packa. Jag har packat alla kläder och det finns plats kvar! Vilket bådar gott för jag har ju en del kvar ändå. Skor, får nog räcka med bara en eller två av alla mina handväskor, sen är det nog en hel del småkrafs. Nu har jag ju ingen aning om hur mycket det väger hittills. Men jag packar om när jag är hemma i Sthlm så får jag väga då.

Jag har nog lärt min läxa efter USA resan. Visserligen hade jag vinterkläder med då (vilket är underbart att jag slipper denna gång) men mycket annat skit som gjorde att jag nästan hade maxvikten med mig. Max till USA är 64 kg, jag tror jag hade 61 kg med mig. Hade nog totalt 140 kg med mig hem... Blir nog jobbigare när det blir hemresa, shopping är ju billigt i Asien. Jag kommer ju definitivt att handla där borta, så får väl försöka kolla upp med båtfrakt. Men det blir ett framtida problem. När familjen kanske de kan få hem lite grann, men de har ju säkert också 20 kg gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0