Det var väl på tiden!

Äntligen, äntligen har jag lyckats börja skriva på C-uppsatsen. Har lyckats skriva två och en halv sida idag. Det är ju sjukt att det har gått snart tre månader utan att vi knappt gjort någonting... Tog ett bra tag innan vi överhuvudtaget kom på vad vi ville skriva om. Jag har egentligen ingen bra orsak till att vi inte har kommit igång. Visst har vi haft annat att göra med andra kurser. Men det är ju meningen att man ska hinna med allt ändå. Det är väl helt enkelt lathet, det finns ingen annan vettig förklaring. Det skulle bara bli en massa bortförklaringar som man intalar sig själv. Det är ingen idé med bortförklaringar, för egentligen tror man ändå inte på dem. Det är bara att inse hur det ligger till och göra något åt det.

Nu får jag försöka kämpa mina fyra sista veckor som jag är kvar i Sverige. Visst kommer jag ha en hel del annat att göra. Men vill ha så mycket som möjligt gjort innan jag åker. Det är bara att ge sig fan på att få mycket gjort. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0