Shoppande latmask

Varför är jag så lat? Orkade inte ta mig till gymmet idag, fy skäms. Dessutom blir det ingen träning i slutet av veckan eftersom jag åker till Örebro på fredag och kommer hem på söndag. Ska i alla fall bli kul att träffa Anja. Vi åker båda bort och pluggar under våren så måste ses nu innan en gång.

Var en stund på stan idag med Lois. Köpte lite "nödvändiga" saker. Vi åt lunch på Bernards på stan, att vi inte ätit där förut. Jag åt en jättegod grillad focaccia.

Efter det var det dags för ännu en tur till Ryhov och Infektionskliniken för min andra vaccinationsspruta. Blev 100 kr billigare än vad jag trott, så nu kommer alla vaccinationer bara gå på 1210 kr...

Ikväll är det Kårkväll, får se om det blir något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0