Sista sprutan tagen

Idag var jag och tog min sista vaccionationsspruta. Så nu är jag redo att bli smittad mot vissa virus utan att bli sjuk.

På hemvägen stannade jag till på stan och köpte mig en ordentlig ryggsäck som jag ska packa i till Singapore. Får se om en 60 liters ryggsäck räcker, annars tar jag en annan också. Kommer definitivt packa smartare denna gång. Inte som när jag åkte till USA för att vara där i ett år. Visserligen var jag tvungen att ha med vinterkläder och sånt, men då lyckades jag packa två väskar och nästan 32 kg i vardera. Vilket är max. Nu tror jag att det "bara" är 2 x 23 kg. Men det misstaget att packa 64 kg gör jag aldrig om. Den här gången ska jag vara duktigt. Jag kommer ju ändå shoppa massor. Hem från USA (där det är dyrare än i Asien) hade jag med mig fem väskor, tre väskor till lyckades jag fylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0