Släkten är värst

Alltid lika kul att träffa släkten. Jag är glad att jag åkte upp och träffade en del av dem nu innan jag åker till Singapore. Vi hade kul. Händer alltid någonting när så pass många ur släkten är samlade. Kommer alltid upp nya historier som jag aldrig hört förut. Alltid något nytt om hyss pappa och hans tvillingbror hade för sig mot bl a sin storasyster. Bland annat. Såklart hjälper det alltid när det är lite vin inblandat. Haha.

Känns såklart annorlunda nuförtiden när alla kusiner har skaffat barn och allt det där. Blir inte samma släktträffar som förut då vi alla firade jul tillsammans. Man träffar inte alla lika ofta, alla har sina nya liv nu. Fast det har ju såklart jag också, men vi lever så olika liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0