Släktträff i helgen?

Min kusin i Sthlm fyller 30 i helgen. Funderar på att åka dit. Några släktingar utanför Kalmar ska åka dit, så då kan jag få skjuts från Linköping. Skönare, och billigare. Vore kul att träffa en del av släkten innan jag åker till Singapore. En del har jag inte sett sen i julas och annars kommer nästa gång bli i sommar. Blir bara en kort tripp, dit på lördag och hem på söndag, men det känns som om det är värt det. Dessutom ska systeryster nog dit också. Jag är 95% säker på att jag ska åka. -5% eftersom jag nog har saker att göra egentligen, men hey, det är mina släktingar som jag vill träffa innan jag åker. Så egentligen är jag nog 100% säker eftersom det känns som om jag redan har bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0