Dags för tenta i morgon

I morgon klockan 9:00 är det dags. Det är då det visar sig om jag verkligen har pluggat tillräckligt. För just nu vet jag inte. Det känns som att det är lite av ett spel, kommer de rätta frågorna kan jag få jackpot annars så sitter jag och skriver omtenta 24 november. Förhoppningsvis kommer det frågor som jag kan svara på.

Hade väl egentligen hoppats att man kunde ha fått lite ledigt efter detta. Men på måndag måste vi sätta igång med uppsatserna. Just det: plural. Har ju en uppsats kvar att göra i kursen som jag har tenta på i morgon. Sen har vi såklart c-uppsatsen som vi inte gjort ett skit på än. Och hur många veckor kvar till jag åker?

8 veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0