Dags för tentaplugg - fem dagar kvar

Så är det dags att börja tentaplugga då. På lördag är det dags för tenta i c-kursen. Samma dag som hemtentan i företagsekonomin, den får vi ta och göra på omtentadagen.

Idag har jag lyckats läsa en del, känns faktiskt som om jag kan lite. Och det är fem dagar kvar. I morgon blir det att sätta sig i skolan och börja råplugga. How fun. Såklart har vi även uppsatsen att fundera över eftersom vi inte riktigt är helt klara på vad vi ska skriva om. Känns otroligt bra.

En bra sak är i alla fall att jag hittat en tjej att hyra ut lägenheten till under vårterminen. Allting något. Har även plöjt igenom nästan hela säsong tre av Vänner idag. Så lite roligt har jag haft. Men nu är jag så uttråkad att jag ska nog bädda ner mig och läsa i min bok.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0