I've lost my mojo...

Satte mig med datorn i biblioteket halv nio i morse för att komma igång med ett arbete som ska vara färdigt på söndag. Hade hälften kvar, två frågor, och det gick bra på förmiddagen och lyckades få den ena frågan avklarad. Nu sitter jag här med den andra och sista och det går sjukt trögt.

Jag vet inte vad jag ska skriva, och det ska jag lyckas få ner på en hel sida. Jag hoppades att energin skulle hålla sig kvar så att jag kunde bli klar med skiten idag. Nu vet jag inte längre, hoppas såklart fortfarande på att mojon ska komma flygandes tillbaka. Det jobbiga är att jag inte har nån att diskutera det med. K är på väg men inte där än.

Får helt enkelt fortsätta läsa och fundera. Kan ju inte göra något annat. Har några timmar på mig. Biblioteket stänger ju klockan åtta ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0