Party Mode: OFF

Ja jag hade kul med tjejerna i alla fall. Det är vad jag har att säga om gårdagen ute på Huset. Vet inte om jag varit på Huset när det varit så lite folk. Verkar bara gå utför med Huset, är väl inte så konstigt att de sålde det. Troligt är väl att vi inte kommer gå på Huset i fortsättningen.

Huset-eran är över. Under första året här i Jkpg så gick vi ut nästan varje fredag och då var det alltid Huset som gällde. Men det var kul att få shejka loss lite i alla fall.

Jaha, nu är det bara att göra ett försök till att plugga. Har lite kvar att skriva på min företagsekonomiuppgift som ska vara färdig idag. Så det är väl bara att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0