Ännu mer drag idag än igår...

Så är det lördagkväll och inte mycket har hänt idag heller.
Förut idag bestämde jag och Lois att vi skulle ta en promenad, men när jag kom till henne tänkte vi gå till marknaden och titta lite. Jag har bott här i mer än två år och har aldrig gått till den där marknaden. I ett år har jag bott bara några hundra meter ifrån den. Jag har väl sett marknaden lite på håll när jag varit på väg till bakis-pizzan på Evergreen. När vi kom dit höll de på att packa ihop men vi hann köpa lite fina snittblommor, då var vi ju tvungna att lämna av först mina sen Lois. Och där fastnade vi. Så bra gick det med den promenaden.

Har väl inte direkt varit pigg på att göra något ikväll heller. Det blev bara en myskväll för mig själv och en film. Sen så gjorde jag om designen på min blogg också. Vill helst inte använda en mall utan vill ju ha en egen design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0