Full fart igen

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Han ju bara med någon veckas träning innan jag var sjuk i en vecka. Men nu är det full fart igen, det känns bra. Har även fått Lois som träningskompis nu så då behöver jag inte alltid vara själv.

Jag insett att det är till att börja plugga nu. Nästa vecka har jag fem föreläsningar i samma ämne! Dessutom är det de sista lektionerna så jag vill gärna ha läst större delen av boken till nästa vecka. Jag brukar aldrig vara förberedd men ska ge det ett försök denna gång. Det är ju en C-kurs och det är lite annat upplägg på tentan än man är van vid. Tyvärr är det ingen direkt matte denna gång, sånt som jag har lättast för. Visserligen ska vi även göra ett arbete på 40% så tentan är ju inte hela betyget.

Nu är pausen över, måste fortsätta läsa. Har bara några timmar till på mig eftersom det är Kårkväll ikväll.

Kommentarer
Postat av: Zibbo

Tentan är dock 60% så den lär ju vara rätt avgörande...

2006-09-27 @ 14:02:59
URL: http://zibbo.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0