Key West

Precis efter jag skrev att jag var trött på alla reality-såpor så kom jag på att jag faktiskt börjat titta på en reality-show, "Real World - Key West". Jag har tittat en del på Real World och det är faktiskt en reality-såpa som jag kan titta på just nu. Såpor som inte handlar om spel och intriger på samma sätt som många andra. Jag orkar titta på dem för att de är vanliga på något vis, med en del undantag ibland.

Sen så började jag titta på det av anledningen att jag varit i Key West, som ligger i Florida. Den sydligaste staden i USA som ligger på en ö. En riktigt underbar plats, jättemysig stad. Kommer ihåg när jag satt på "Sunset Pier" och åt grillad tonfisk och njöt av solnedgången. Dit kommer jag definitivt åka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0