När kommer de bra TV-serierna?

Vad mycket dåligt det går på TV nu. Knappt någonting som jag känner är värt att se. Jag kanske har tittat för mycket på TV så att jag blivit trött på det. Jag har tröttnat på flera TV-serier: "Desperate housewives", "Prison break", "Lost" etc. Dessutom alla dessa reality-såpor som jag inte orkar titta på. Kan det inte komma något nytt och jättebra som man kan följa. De enda serier jag följer nu är "CSI" och "Greys anatomy".

Min absoluta favorit serie är såklart "Vänner". Inget slår "Vänner", men inte långt efter ligger "Seinfeld" och "Sex and the city". Har ju hört en del bra saker om serien "Entourage" och hoppas att det kan vara den efterlängtade serien som går att titta på utan att tröttna efter några program. Annars får man väl helt enkelt hitta på något annat. Det finns ju faktiskt en OFF-knapp på TV:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0