Så fick vi söndagen att gå också

Idag lyckades jag och Louise äntligen komma iväg på den där promenaden vi började på lite smått igår. Dessutom var det varmt och skönt ute, riktigt sommar väder. Nästan lite för varmt emellanåt. Intressant det där, hur vi saknar värmen när det blir kallt och klagar när det blir varmt. Får se hur det går i Singapore där medeltemperaturen är 31 grader dagtid och på kvällen är det 24 grader...

Såklart tittade vi även på "Pretty Woman" som visades på TV. Jag tror faktiskt att det är den filmen som jag har sett flest gånger, M Å N G A gånger. Jag har till och med sett den fler gånger än "Dirty Dancing", vilket betyder att jag har sett den väldigt många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0