Storstädning

Nu mår jag äntligen bättre. Det tog en hel vecka av slappande för att bli pigg igen. Så idag blev det dags för matinköp och storstädning eftersom det inte blivit något sånt den senaste veckan. Har till och med tvättat mina fönster, det behövdes verkligen. Kommer inte ihåg när jag gjorde det senast. För att göra städningen roligare så satte jag på några "Vänner"-dvds.

"Vänner" har äntligen blivit roligt igen, tittade nog för mycket på det så att jag behövde en paus. Helt trött på "Vänner" kan jag ju förstås aldrig bli, det går inte - "Vänner" freak som jag är.

Kommentarer
Postat av: Kvartermästare Max Hobstig

En av Stadens allra största döttrar återvände under lördagen till den stad som tidigare inte godtog henne på de villkor som idag är allmängiltiga i varje anständigt samhälle.

Läs själv om den stora händelsen

2006-09-25 @ 08:30:25
URL: http://www.hobsala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0