Vilken fredagskväll...

Så var det äntligen dags för final på "So you think you can dance?". Trodde jag.
Jag insåg att programmet bara var en timma, lite kort för ett finalinslag. Mot slutet visade det sig att N Ä S T A program är finalprogrammet. Trist. Men fick i alla fall se alla duktiga dansare. Det är helt sjukt hur duktiga de är och kan lära sig flera avancerade danser på en vecka. Detta program är ingenting mot den svenska varianten "Floor Filler".

Efter det var det bara crap på TV, så in åkte en "Vänner" dvd. My favorites! Dessutom fortsatte jag med min städning. Nu börjar det bli lite ordning i alla fall igen. Väldigt kul fredagsunderhållning må jag säga. Jag får i alla fall skratta lite medan jag tittar på "Vänner".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0