Hemmalagad middag

Igår (lördag) så hade vi en tjejkväll hemma hos oss, vi fem tjejer som var till Vietnam tillsammans. Så Annie kom hem till oss och lagade spagetti bolognese som blev jättegod. Jag som knappt hade ätit på tre dagar hade svårt att få i mig så mycket mat som det blev. Men jag gjorde ett gott försök. =) Tyvärr fick jag inte smaka på rödvinet som vår "favorit" hyresvärd gav till oss, men tjejerna tyckte det var gott.

Efter det kopplade vi datorn till teven och tittade på allas bilder från Vietnam, så mycket bättre och roligare att se dem på en större skärm. Sen fortsatte myskvällen med en film.

middag hos oss

Här sitter vi vid vårat matbord, jag (som fortfarande är lite sjuk och inte ser så pigg ut...), Anne, Antonia och Mareen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0