Ännu ett par...

Efter några dagar nu med plugg (eller försök till plugg) så kände vi att vi behövde få lite semester från skolan. Vi läste fram till lunch och sedan åkte vi in till stan till Orchard road och strosade runt lite i affärer och åt lite mat. Jag har sagt att jag inte skulle shoppa något mer nu på ett tag eftersom det blev en del i Malaysia. Men. Jag har ju lite problem med min självbehärskning ibland. Speciellt när det gäller skor.

Så det blev ett par till idag. Det hela var lite roligt eftersom Annika skulle prova ett par skor, det var på ett ställe på gatan så inte inne i en riktig affär. Precis innan säger jag att det är ingen idé att fråga efter storlek 40 eftersom det känns som att sådana ställen inte har det. När Annika frågar efter stl 39, förvånad blir jag när de säger att de bara har 38 och 40. Då var jag ju tvungen att prova. =)

Vi hittade en jättefin food court i ett köpcentrum, det var riktigt fräscht. Och vi åt verkligen jättegod mat där, det var lax med teriyakisås och ris. Helt underbart. Jag har längtat efter fisk och lax är ju min favorit. Bland de godaste sedan jag kom hit.



På kvällen bar det av hem till killarna där vi lekte av oss i poolen ett tag med en frisbee. Efter det blev det mat och en film. Får ta och bjuda hem killarna till oss efter vi varit i Vietnam. Dom har inte sett vår lägenhet än så det är väl på tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har MITT halsband på dig söto.
Skor låter nice, jag vill också

2007-01-21 @ 18:48:00
Postat av: mor

har du sett några 42:or ????

2007-01-22 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0