Ladies night igår

Onsdagar är en bra dag att gå ut på i Singapore, speciellt för tjejer. Eftersom det är gratis inträde på clubarna för tjejer. Igår blev det Dbl O där de dessutom har gratis drinkar för tjejer till klockan ett. Perfekt kväll att gå ut på och slippa spendera massa pengar, det enda kostnaden blev taxin. Det blev vi och tyskarna igår med. Dessutom fick vi äntligen träffa Simone igen, är inte så lätt eftersom hon pluggar på en skola som ligger utanför city. Men hon hängde med och utökade den tyska majoriteten.

Blev en lång kväll, vi lämnade Dbl O lite efter klockan tre. Tyckte synd om Annika som skulle behöva gå upp igen klockan sju för hinna till skolan till sin lektion halv nio. Jag slipper det nu eftersom jag droppade de kurserna. Skönt. =)

Kändes konstigt när vi kom in på Dbl O, det var fullt med västerlänningar. Jag antar att onsdagar på Dbl O är haket för utbytesstudenter. Kändes annorlunda nu när vi inte var omringade av asiater och blev uttittade. Lustigt hur fort man vänjer sig vid det. Det var några asiater där, men de kan lika gärna varit utbytesstudenter de med. Igår kände jag mig inte alls kort längre, fanns många som var längre än mig. Det kändes så lustigt att se så många västerlänningar, kändes som om man ville gå fram och hälsa på alla fastän man aldrig träffats förr.



1) Dbl O. 2) Det ursprungliga gänget från Sleepy Sam's (utan Joe förstås), Simone, jag och Annika. 3) Tjejgänget, Simone, Mareen, Antonia, Andrea från Polen och jag. 4) Jag oskyldigt ovetande med Marc, Michael och Michael. 5) Mareen njuter av gratisdrinken. 6) Annika ser söt ut. =) 7,8) Massor av tyskar och vi i stort sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0