4 timmar kvar till avresa

Det är så skönt. Jag har inte alls fått någon reseber idag, så antagligen slipper jag det överhuvudtaget. Så skönt att bara kunna ta det med lugn och ro. Är stolt över att jag äntligen lärt mig packa bra. Att det skulle ta 22 år. =) Min ryggsäck väger nästan exakt 20kg och då fick jag tom in lite av kurslitteraturen, vilket jag inte trodde. Visserligen väger mitt handbagage lite mer än 8kg, men det brukar dom ju aldrig väga (peppar, peppar).

Var ute och tog en promenad förut med mamma, kändes bra att göra det eftersom jag har en den långa flighten från Helsingfors till Singapore att se fram emot. Då jag kommer sitta 13,5h på flyget, inkluderat 1h väntetid i Bangkok då vi inte får gå av.

Ska snart äta lite god potatisgratäng som mamma har lagat för min skull. =) Det är min favoriträtt, man får passa på nu när man är hemma och inte kommer få någon svensk mat på länge.

4 timmar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anette

Välkommen till Singapore tjejen! Hoppas du kommer trivas kanonbra...och är det något du undrar över och som jag kanske kan hjälpa dig med så är det bara att höra av sig :)

2006-12-20 @ 13:46:37
URL: http://www.olofsdotter.blogspot.com
Postat av: Lillesyster

PUSS PUSS PUSS SWEETIE.
Och Godnatt!

2006-12-22 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0