Om en vecka sitter jag på flyget

Nästa tisdag vid elva tiden på kvällen sitter jag på flyget från Helsingfors på väg mot Singapore. Om det är möjligt så känns det mer overkligt nu än för några dagar sedan. Är väl mest för att jag har haft saker att göra i skolan nu. Har blivit ett uppehåll i packandet.

7 dagar, 1 vecka kvar. Har lust att ställa mig upp och hoppa jämfota och göra lite väsen ifrån mig. =) Men jag hoppar över det ikväll, jag samlar ihop energin till imorgon då det blir fest.

Imorgon ska jag hämta min Lonely Planet reseguide om Singapore och drömma mig bort.
(Efter att jag har pluggat hela dagen och innan det blir fest, kanske har jag lite ledig tid.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0