Hurra!

...eller? Jag har nog hittat en kurs i Singapore som troligtvis är likvärdig en C-kurs i Sverige. Vilket kan underlätta en del om jag läser den. Problemet nu är väl att den inte låter så där hel skoj. Labour economics heter kursen och verkar vara en del matte och fördel om man läst ekonometri innan. Visserligen tycker jag matte kan vara kul och lyckades tom få VG på ekonometri kursen i våras som dock inte är ett lika roligt ämne.

C-kursen som jag annars kan läsa här i Sverige är Advanced International Macroeconomic Theory, ett ämen som jag tycker är roligt. Läste International Macroeconomic Theory första året och den är nog en av mina favoritkurser. Men hur kul är det att sitta själv i vår eller sommar och plugga till kursen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0