Better than yesterday

Idag lyckades jag faktiskt plugga rätt bra och få ca fyra kapitel lästa i boken. Jag läste ju ut min pocketbok igår istället för att plugga (var bara ett tiotal sidor in i bokenn när jag började igår...) så jag kände ju lite press på mig idag.

Har även lyckats skriva artikeln till Junited (skoltidningen på JIBS). Saknar inte tidningen nånting faktiskt, jag var ansvarig för tidningen förra året. På slutet var det så sjukt mycket att göra så det blev skönt när andra tog över.

Snart är det läggdags, kommer bli en jobbig vecka framöver. Har fem föreläsningar i samma ämne - en varje dag. Vet inte ens om jag haft så många föreläsningar överhuvudtaget på en vecka förut. Har ju även massa annat att göra, som att försöka komma igång med uppsatsen, det vore på tiden. Urk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0