Absolutely love my new hair!

Jag var hos min frisör idag och fick äntligen den efterlängtade förändringen när det gäller mitt hår. Jag var trött på färgen och den gamla frisyren, jag är en sån person som gillar förändringar. Jag hade inte direkt några idéer så min frisör fick rätt fria händer. Det har fått ny färg, innan var det ljusbrunt men nu är det lite olika mörkare nyanser. Underhåret är mörkbrunt, överhåret är också mörkbrunt men en lite ljusare nyans och sen är det lite sand-färgade slingor. Jättefint. Ny frisyr är det dessutom! Jag och frisören tittade lite på olika frisyrer och jag fastnade för en variant av Victoria Beckhams nya frisyr. Mitt hår är alltså lite kortare i bak längre i fram med lite snelugg. Jag är verkligen helnöjd!

Först när hon föreslog frisyren så var jag lite skeptisk eftersom jag ändå har haft lite längd i håret. Men som jag sa till frisören, det växer ju alltid ut igen. Man ska ju inte vara rädd för förändringar! Känns jätteskönt och kul med ny frisyr. Tycker det är mycket skönare med kortare hår, det är enkelt att göra snyggt, bara att rufsa till det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0