Moving on

Nu ligger jag i en ny säng i ett nytt rum i en ny lägenhet. Visserligen har jag fortfarande sällskap av Annika vilket gör det lättare, men det känns konstigt att inte ha sin egna lilla vrå längre. Mareen åkte före oss på morgonen och då kändes det på allvar, då var vi bara två kvar i den stora lägenheten och då kändes det att det var över. Vi hade packat färdigt så det var bara det sista plocket i morse, känns alltid sorgligt att behöva tömma ett hem. Vi fylde taxin och åkte vidare till M&M som vi ska bo hos nu några dagar. Känns skönt att fortfarande få ha lite fler människor omkring sig, men samtidigt är det ju inte mitt 'hemma'.

Förstår inte riktigt hur det kommer bli när jag kommer 'hem' (vet inte riktigt var 'hem' är egentligen, Singapore? Märsta? Jönköping?...) eftersom jag känner nu att jag bara vill ha människor omkring mig. Kommer kännas konstigt att dessutom behöva sova ensam igen och inte dela rum med någon längre.

Kommentarer
Postat av: mor

Hemmet är i VÄRLDEN!!!!!
Det är mindre än 20 timmar hem ; var du än finns!

2007-04-28 @ 11:08:05
Postat av: syster

DU KAN FÅ DELA RUM MED MIG!! :D
(kanske inte ^^)

2007-04-28 @ 14:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0