Övervikten ökar

Idag blev en dag att uträtta ärenden. Fick springa runt på Sim Lim Square, sex våningar med prylar, och kolla priser på en kamera till pappa. Man blir bra sugen att även handla massa saker till sig själv. Men NEJ, jag har redan för många kilo som det är, och inte pengar i överflöd heller.

I och för sig hindrade det mig inte att köpa två pashminasjalar (en röd/orange och en mörkbrun/ljusbrun), kryddor från Mustafa (curry och lite annat gott) och ett diadem.

Imorgon ska jag till posten för att ordna med paket för att skicka hem saker i.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill ha min EOS :'C
att jag inte tänkte på det tidigare, jag hade lätt kunnat tjäna ihop till en kamera.. :C *SOB*
Snart kommer du hem, jag har nedräkning på helgon. <3

2007-04-29 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0