Två avklarade

En till avklarad. Skönt. Tror det gick helt okej den här gången. Fick reda på mitt resultat på min mid-term i Economic Development in Asia, jag var riktigt nära med min gissning. Jag trodde jag skulle få 15 poäng, av 50..., jag fick 16. Men medel låg på 25 så överlag var det rätt dåliga resultat, eller snarare en svår tenta. Men som sagt, den här gången kändes det bättre så nu borde jag få i alla fall 50%.

Imorgon är det dags för nästa. Åkte hem efter tentan idag och skulle försöka läsa på lite. Jag somnade. Men underbart skönt kändes det precis idag. Får se om jag lyckas somna hyfsat tidigt i alla fall och inte ligga vaken länge. Tentan i morgon är klockan nio den med. Usch.

Ensamt är det i lägenheten. Alla är ute på Insomnia. Kände inte för att betala 100kr i inträde för att bara kunna dricka gratis läsk hela kvällen och bara vara där i någon timma. Istället ligger jag här hemma i sängen med några dokument öppna på datorn om monetary policy, risk management, exchange rate regimes, uncertainty etc. I stort sett olästa. Intressant att se hur det går imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0