Whata night

Vilken galen kväll! Eller natt ... och morgon... Christoph hade hört av sig under gårdagen och frågade om vi ville hitta på något på kvällen. Det var Christoph och hans besök från Österrike och eftersom jag och Annika inte hade något för oss så tänkte vi att vi kan träffa dem för någon öl nere på stan. Strax efter elva mötte vi dem och sedan gick vi till Boat Quay för att ta en öl. Men det blev inte bara en öl utan fyra. Sedan tänkte väl vi att det var färdigt men då begav vi oss till Clarke Quay istället för att kolla om något ställe hade öppet. Men eftersom det var måndag så har de flesta ställen stängt, det var ett ställe som höll på att stänga men vi han med en öl där också.

Efter det åkte vi vidare. Vi hamnade på en gata i närheten av Clarke Quay som jag inte varit på tidigare och där hamnade vi på RAV som hade öppet. Där blev det dricka och dans på ett tomt dansgolv. Var bara vi och några få asiater där. Verkligen en helt galen kväll. Vi lyckades ta oss hem och idag fick vi veta att vi lämnat klubben kvart över sex...

Vi mådde inte så bra idag. Uscha. (Lois - det var värre än den där gången på Club Caj!)

Kommentarer
Postat av: mor

Vilka fester!
Har du hunnit flytta????

2007-04-25 @ 08:46:34
Postat av: Syster

Jag vill veta vad som hände på club caj :D om jag inte redan vet.. haha!
Snaart är du hemma. fan, det låter som om du har massa kul där borta. Kom inte hem! ^^
jag drömde om dig inatt, att du kom hem och bara jag mötte dig på arlanda :D <3
Godnatt syster. vi ses snart igen! :) <333

2007-04-25 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0