Bangkok nästa!

Nu har jag äntligen lyckats kolla upp boende i Bangkok. Ringde och kollade med ett hotell som verkade bra så vi får se när jag kommer dit. Har i alla fall en reservation nu på Siam Oriental InnKhaosan road, vilket är ett turist ställe med många backpackers, men eftersom jag åker själv tänkte jag att det är lika bra. Då har man i alla fall en liten chans att kanske träffa lite annat folk.

Ska försöka läsa på lite mer om Bangkok, så vet jag i alla fall lite om staden och vad som är värt att se. Annars ska jag ta det rätt lugnt, är ju inte den som gillar att planera, jag vill hellre ta det lite som det kommer. Ska ju ändå vara där i sex dagar så jag hinner nog med en del, sen kan det vara skönt att bara ta det lugnt också.

Kanske är dags nu att börja fundera på vad jag ska ha med mig, så jag slipper göra allting i morgon. Visserligen har jag väl tänkt åka hemifrån runt klockan 12 men vore ju skönt att slippa stressa imorgon. Å andra sidan har jag förmåga att skuta upp saker hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Lois

Ni hao!
Här är två käppkineser som äter godis å ska se på sex and the city! Hehe, vi tar igen oss från en hård dag i Shanghais shopping - skojjigt!
Ha det bäst i Thailand!
Kissikissi!

2007-02-19 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0