Det gjorde min dag

Glömde att berätta om en sak som hände förra veckan. Jag fick ett paket på posten med massa lakrits, så glad jag blev då. Det gjorde både min och Annikas dag mycket bättre. (Är du glad nu pappa? =) )


Häromdagen så köpte vi dragon fruit - en ny favoritfrukt! - som vi alltid brukar ha till frukost. Den har ett klarrosa skal med vitt fruktkött och svarta små frön. Påminner lite om kiwi. Vi upptäckte en morgon att det inte var den vanliga dragon fruiten vi hade köpt. Denna hade även rosa frukkött. Gissa om våra tungar fick en fin färg! =)


Kommentarer
Postat av: Far

SJÄLVKLART ÄLSKLING, blir jag glad när du är glad!
Ät det med andakt, boken & godiset kostade 208:-- i frakt.

2007-02-12 @ 10:52:37
Postat av: Syster

Men jag då ? :(
Jag sa faktiskt åt pappa att han skulle köpa det där till dig! :(
PUSS ÄLSKO!

2007-02-13 @ 12:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0