Ensam hemma

Nu har alla i lägenheten åkt på semester. Antonia och Mareen åkte till Thailand igår och i morse åkte Annika och hennes pojkvän också dit. Först på tisdag bär det av för mig, men jag åker till Bangkok själv. Men Antonia, Marren och Annie kommer och ger mig sällskap i Bankok  på lördag om en vecka.

Var så skönt idag att slippa tänka på skolan. Och vakna upp i en tom lägenhet. Det har ju inte alls varit jobbigt att varken dela rum eller lägenhet. Men nu när man får vara själv så är det riktigt skönt. Idag blev det bara en skön avslappnad dag. Åkte till Vivo City och shoppade lite. Smart att shoppa innan man åker till Thailand, men har ju inte gjort något annat än pluggat och varit sjuk de senaste veckorna så något ska man ju kunna unna sig ibland.

Åker troligtvis över till killarna ikväll för att kolla på film, de är också kvar några dagar här så dom får hålla mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0