Shopping, shopping, shopping

Idag blev det shopping. Fastan jag egentligen skulle vanta pa tjejerna, men kunde inte riktigt lata bli. Ett par skor som jag faktiskt ska fungera med mina problematiska fotter, flera par skor kan jag inte anvanda har eftersom jag far blasor av minsta lilla. Det ar fuktigheten som stokar till det for mina fotter. Och vad sags om ett par Levis jeans for 300 kr? Inte helt fel. Saklart lite annat ocksa. Men det ar skont att ha hittat sa mycket for sa lite pengar. Nu behover jag inte stressa runt heller i helgen for att hitta det jag vill ha eftersom jag redan hittat det mesta.

Sa imorgon byter jag alltsa boende till ett hostel som ligger narmare shoppingen. =) Tjejerna kommer in till stan sa da far jag lite sallskap igen. Ska bli skont det ocksa. Forresten sa blev det en Thai massage idag, inte helt fel. Men ar fortfarande lite om i svanken, men det kanske inte ar sa konstigt med min rygg.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du har det toppen! Är avundsjuk... Har pengarna kommit in? Kram

2007-02-23 @ 22:24:43
URL: http://mibi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0