Sick again

Lagom efter att jag kommit hem efter Vietnam och haft mina lektioner så blir jag sjuk. Lagom till mina "lediga" dagar. Visst hade jag behövt plugga, men inte hela dagarna. Så nu har jag bara legat i sängen och slappat. Idag blev jag sängliggandes och tittade på Gilmore Girls hela dagen, riktigt produktivt. Men jag orkar ju inte göra något annat när hjärnan inte riktigt hänger med.

Hoppas jag mår bättre imorgon så att inte hela helgen heller går åt att bara vara slö och inte orka göra någonting. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: Far

Jag hoppas också för din skull älskling!

Puss & Kram!

2007-02-02 @ 17:31:50
Postat av: Syster

Jag är som sagt också sjuk :(
Hoppas du blir bra snart igen sweetie!
GODNATT

2007-02-03 @ 03:38:26
Postat av: mor

krya på dig
puss

2007-02-03 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0