Tid för fest finns det alltid

Igår var det planerat för utgång, mitt i tentapluggandet. Men man ska ju inte göra det lätt för sig. =)
Först blev det hemmalagad middag med tjejerna, gott blev det. Sen blev det svensk-tysk förfest, vi var väl lite i underläge med 3 svenskar mot 10 tyskar. Alla tyckte att vi hade en fin lägenhet som tom kändes hemtrevlig. Det var en lyckad förfest och såklart kändes det bra när vi svenskar fick dricka lite svensk sprit också. =)


Till slut lyckades vi ta oss från lägenheten ner till stan och ikväll var målet var Ministry of Sound. Var på tiden att göra ett besök där eftersom jag inte hunnit med det än. Vi hamnade i ett rum och där blev vi fast resten av kvällen, så resten av stället såg jag inte. Men det var riktigt kul, det är även intressant hur jag har vant mig vid att lyssna på house nu vilket jag inte var så förtjust i förut.



Det var en kul kväll, har inte varit ute på tre veckor så det var på tiden nu. Det blev en händelserik kväll. Det är även kul nu när vi alla har lärt känna varandra rätt bra och det börjar hända lite saker så att man har lite att skvallra om. ;)

Kommentarer
Postat av: Mor

Det är väl saft i flaskorna, eller hur?

2007-02-12 @ 13:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0