Tillbaka till vardagen

Nu är allt som vanligt igen. Skolan har börjat och jag sitter här på min lektion och fryser eftersom det är så kallt pga den AC:n. Inte kul. Men är i alla fall hyfsat fokuserad på plugget nu eftersom jag bara vill börja på mina uppsatser och få dem gjorda. Eftersom det bara är upp till mig, så ju fortare jag blir färdig desto bättre.

Ikväll ska jag och Sara gå och äta lite sushi. Måste ju prova på det när man är här i Asien och det är så mycket billigare. Dock kommer jag nog inte äta någon sushi med rå fisk eftersom jag inte gillar det. Det får bli de vegetariska alternativen.

Jag jobbar på att få upp bilder, men Blogsoft håller på och bråkar så det funkar inte som det ska. Men snart så, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Far

Härligt att du tycker allt är som vanligt igen!
Jag tror dock att din tillvaro är betydligt roligare än vår grådaskiga vardag med den typiska Stockholmsvintern runt noll grader & snöslask!
Puss & Kram

2007-02-28 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0