Vad händer egentligen i höst?

Nu är mailet ivägskickat med vår halvfärdiga C-uppsats till våra handledare. De kommer inom snar framtid bestämma vad jag kommer ha för mig nästa höst. Om de tycker att den verkar hyfsad och förstår att jag kommer skriva färdigt uppsatsen när jag kommer hem i vår, ja då hamnar jag i Helsingfors på ännu en utlandstermin. Om de å andra sidan inte tycker det, ja, då hamnar jag i Jönköping. Samtidigt är inte det ett dåligt alternativ alls, eftersom alla kompisar ändå kommer tillbaka till staden då och ska skriva sina C-uppsatser. Eftersom jag inte ställt in mig på att åka till Helsingfors än, så ser jag även fram emot att eventuellt få spendera hösten i Jkpg. För det är ju sista möjligheten att se alla innan det tar slut. Så visst vore även det kul.

Det känns ändå bra att ha två bra alternativ. Men nu börjar det nästan kännas som att välja mellan pest eller kolera, va fan väljer man? Fast denna gång är det såklart två bra alternativ. Lite skönt är det ändå att det inte är upp till mig längre. Jag kan inte göra något åt det. Ska bli intressant att se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0