Blöt

Det regnar ute. Spöregnar. Jag fick uppleva det på det värsta sättet. Genom att gå bara några hundra meter hem från busshållplatsen. Ett paraply hjälper inte mycket i sånt här regn. Sjukt vad det regnar, och åskar och blixtrar. Allting.


Jeansen blev blöta ända upp till skärpet nästan. Mina Converse blev totalblöta och jag klafsade runt med hur mycket vatten som helst i skorna. När jag kom hem kunde jag krama ur vatten ur mina strumpor och jeans. Nu är jag hemma i alla fall och slipper gå ut mer idag.

Eller ja, det beror väl på om jag vill ha något att äta. Men det får bli ett senare problem.

Kommentarer
Postat av: Far

Attans synd att avståndet är lite långt!
Annars hade det varit läge för en värmande kram!
Men det är ju bara en tidsfråga............
Puss & Kram

2007-03-02 @ 10:33:08
Postat av: Far

Ursäkta!
Min dator fick spelet!

2007-03-02 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0