Fåglar och glass

Igår kände vi att vi behövde vara lite turistiga, så det blev en tur till en fågelpark och sen en tur till Chinatown. Det var kul att se alla dessa fåglar, och de hade några föreställningar som vi kunde se. Vissa av fåglarna var helt enorma. Gladast blev jag nog när jag hitta Chocolate Chip Cookie Dough Ice Cream Ben & Jerry's, så som jag har letat. Det var nog första gången sedan USA, Ben & Jerry's har ju hittat till Sverige men såklart inte till Jönköping. Provade även Oatmeal Cookie Ice Cream som även den var helt underbar.

(Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder från helgen än, de har gjort en ny verision av bloggen och funktionen att lägga upp bilder vill inte fungera. Men jag ska försöka uppdatera när det fungerar igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0